خط کشی پارکینگ پاساژ ها با درخواست مالکین مجتمع‌های تجاری و با توجه به مساحت پارکینگ پاساژها به صورت کاملا حرفه‌ای و براساس استانداردهای بین المللی در این زمینه انجام می‌شود. در اغلب مجتمع‌های تجاری برای رفاه حال مردم پارکینگ اختصاصی هم تعبیه کرده‌اند تا مشتریان بتوانند در مدت زمان حضور در مراکز خرید با آسودگی خاطر به گردش و خرید خود برسند. فضای پارکینگ مراکز خرید معمولا بزرگ و چند طبقه است و به همین دلیل خط کشی پارکینگ پاساژ ها یک امر ضروری محسوب می‌شود که باید حتما قبل از راه اندازی پارکینگ مراکز خرید انجام شود. خط کشی پارکینگ پاساژ ها یکی از خدمات شرکت کارویس است، مجموعه ما به صورت حرفه‌ای و با بهترین مواد اولیه خط کشی پارکینگ پاساژها را با دستگاه‌های مخصوص در اسرع وقت انجام می‌دهد تا فضای پارکینگ مجتمع‌های تجاری نظم و ترتیب لازم را پیدا کند، جهت ارتباط با کارشناسان ما می‌توانید با شماره 02126231914 تماس بگیرید.

خط کشی پارکینگ پاساژ ها چه فایده ای دارد؟

پارکینگ پاساژها معمولا شلوغ و پرتردد است، به همین دلیل رعایت نظم و فاصله در این پارکینگ‌ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. خط کشی پارکینگ پاساژ ها می‌تواند به توقف منظم خودروها کمک کند و سرعت ورود و خروج خودروها به پارکینگ را بیشتر نماید. خط‌ کشی در پارکینگ کمک می‌کند تا فضای اختصاصی برای هر خودرو مشخص باشد و کسی در زمان پارک کردن خودرو وارد فضای اختصاصی دیگران نشود. اگر پارکینگ پاساژها به صورت اصولی خط کشی شده باشند، ظرفیت پارکینگ هم افزایش یافته و مشتریان بیشتری می‌توانند از این فضای امن استفاده کنند. وقتی پارکینگ پاساژها خط کشی شده باشد، هر خودرو جایگاه مشخصی دارد و این امر از ایجاد تنش بین افراد مراجعه کننده به پاساژ جلوگیری می‌کند. یکی از مهمترین فواید خط کشی پارکینگ پاساژ ها هم بدون شک سهولت شمارش خودروها در پارکینگ است و پرسنل به این شکل خیلی راحت تر می‌توانند ظرفیت خالی پارکینگ را کنترل کنند.

انواع خط کشی پارکینگ پاساژ ها

اگر در زمان مراجعه به پارکینگ پاساژها به کف پارکینگ دقت کرده باشید، نحوه خط کشی پارکینگ پاساژها یک شکل نیست و از مدل‌های مختلف برای خط کشی مجتمع‌های تجاری استفاده می‌شود. نظمی که با خط ‌کشی کردن در پارکینگ‌ پاساژها ایجاد می‌شود از ترافیک خودروهای ساکنین و برخورد خودروها با هم جلوگیری می‌کند و به این شکل ورود و خروج خودروها خیلی سریع و راحت صورت می‎گیرد. انتخاب مدل مناسب برای خط کشی پارکینگ پاساژ ها با توجه به متراژ و شرایط پارکینگ مجتمع انجام می‌شود، انواع خط کشی پارکینگ پاساژ ها عبارتند از:

مدل عمودی

در پارکینگ مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری معمولا از مدل عمودی برای خط کشی پارکینگ پاساژ ها استفاده می‌کنند تا فضای کافی برای پارک خودروها وجود داشته باشد. در مدل عمودی معمولا با یک خط کشی تی (T) مانند دو خودرو را از هم جدا می‌کنند.

مدل موازی

مدل موازی یکی دیگر از شیوه‌های خط کشی پارکینگ پاساژ ها است، در این مدل خودروها به شکل موازی در یک جایگاه مستطیلی در کنار هم قرار می‌گیرند و خروج خودرو از پارک در این پارکینگ‌‌ها بسیار راحت است.

مدل مورب

مدل مورب خط کشی پارکینگ پاساژ ها در واقع ترکیبی از دو مدل عمودی و موازی است، یعنی علاوه بر اینکه فضای زیادی برای پارک هر خودرو در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد، خروج از پارک نیز به‌ سادگی مدل موازی انجام می‌شود.

نکات مهم در زمان خط­ کشی پارکینگ پاساژ ها چیست؟

بهترین راهکار برای خط کشی پارکینگ پاساژ ها، استفاده از رنگ‌های مخصوصی است که با شستشو و در طولانی مدت هم از بین نمی‌روند. انتخاب رنگ مناسب یکی از نکات مهم در زمان اجرای خط کشی پارکینگ پاساژها است، معمولا شرکت‌های حرفه‌ای همچون کارویس برای خط کشی پارکینگ پاساژ ها از رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که ماندگاری بالا داشته باشند و بر اثر تردد خودروها از بین نروند. رنگ‌های مورد استفاده در خط کشی پارکینگ‌ها باید حتما قابل شستشو و مقاوم در برابر روغن و گریس باشد تا در صورت ریختن روغن خودرو کف پارکینگ خط کشی از بین نرود. همچنین در زمان خط کشی پارکینگ پاساژ ها معمولا جایگاه پارک خودرو معلولین به صورت ویژه و با علامت مشخص خط کشی می‌شود تا خودروها دیگر در این بخش اختصاصی توقف نکنند.

هزینه خط کشی پارکینگ پاساژ ها

خط کشی پارکینگ پاساژ ها یکی از امکاناتی است که موجب مشخص شدن محل دقیق پارک خودروها می‌شود و از هرج و مرج در پارکینگ پاساژها جلوگیری می‌کند. بسیاری از مالکین ساختمان‌های تجاری برای صرفه جویی در هزینه‌های خط کشی پارکینگ پاساژ ها با خرید برچسب خط کشی پارکینگ، فضا را خط کشی می‌کنند که معمولا این شیوه در بلند مدت برای آنها دردسرهای زیادی دارد. هزینه خط کشی پارکینگ پاساژ ها بر اساس عوامل مختلفی همچون متراژ پارکینگ، جنس موارد به کار رفته و مدت زمان انجام کار متغیر است، اما به صورت کلی عوامل موثر بر هزینه خط کشی پارکینگ پاساژ ها عبارتند از:

  • جنس و نوع رنگ خط کشی
  • هزینه‌های انجام کار و خدمت